Divendres 8 de maig-Per a la classe de PRIMER I SEGON
Continueu practicant la cantata: ara la
cançó nº 4 FOSC
1-en el primer vídeo hi ha la cançó amb la veu, cal
clicar-lo i canteu amb la veu del vídeo.
2-en el segon
vídeo hi ha la
cançó sense veu, és la mateixa cançó però ara la veu no hi és,
només hi ha els instruments que fan la música d'acompanyament. Aleshores cal
que canteu a sobre d'aquest acompanyament.
BONA CANTADA!!!!
_________________________________________________________________________________
Divendres 24 d'abril-Per a la classe de TERCER
_______________________________________________________________________________
Divendres 24 d'abril-Per a la classe de TERCER
QUÈ HAIG DE FER?
Picar el ritme de la Marxa Radetzky
COM HO FAIG?
1-Cliqueu el vídeo.
2-En la presentació surt
un personatge: “conductor”
3-És el que haureu de
seguir per seguir el ritme de l’obra que escoltareu: la Marxa Radetzky
4-Vosaltres picareu el ritme amb les mans
5-Quan ja us surti, m’envieu un vídeo
realitzant aquesta pràctica.
_______________________________________________________________________________
Divendres 24 d'abril-Per a les classes de PRIMER i SEGON
Continueu practicant la cantata: ara la cançó nº 2 EL MÓN AL REVÉS
1-en
el primer vídeo hi ha la cançó amb la veu, cal clicar-lo i canteu amb la veu del vídeo.
2-en el segon vídeo hi ha la cançó sense veu, és la mateixa cançó però ara la veu no hi és,
només hi ha els instruments que fan la música d'acompanyament. Aleshores cal
que cantin a sobre d'aquest acompanyament. Fer aquesta interpretació és força
més complicat perquè els cal escoltar molt la música per saber sincronitzar el
seu cant amb l’acompanyament instrumental. Aquest és l'objectiu d'aprenentatge d'aquesta activitat
Si
podeu, m’envieu una filmació amb vídeo o un àudio de com canten la cançó amb la
versió del vídeo instrumental.
_____________________________________________________________________
Divendres 17 d'abril-Per a PRIMER i SEGON
1- cançó amb veu
I ara la versió
2-Cançó sense veu:
BONA CANTADA!
_________________________________________________________
Dimecres 1 d'abril
2- Quines figures rítmiques surten en el ritme?
Classe de PRIMER i SEGON
1-Repasseu (i canteu almenys una vegada cada dia) la primera cançó de la CANTATA: aquest vídeo és amb la veu.
_______________________________________________________________
Dijous 26 de març
REPTE 1:
________________________________________________________________
Dimecres 25 de març
Set minuts de la millor música, plens de peripècies i curioses lliçons musicals, ja que en un concert mai es menja o es fa soroll amb l'embolcall…
_______________________________________________________________
Dilluns 23 de març
L'Ethan i en Val estan llestos per a tocar la Marxa Turca de Mozart, però Timmy, Febe i Heidi volen unir-se al xou. Afortunadament, Sammy és allí per a mantenir l'ordre.
Divendres 17 d'abril-Per a PRIMER i SEGON
1- cançó amb veu
I ara la versió
2-Cançó sense veu:
Cal
anar-la cantant cada dia per anar exercitant la cançó i d’aquí uns dies quan ho
cregueu convenient podeu reenviar-me un vídeo fet amb mòbil, tableta...de com
canteu només amb l’acompanyament. (cançó sense veu)
Recordeu cantar amb "veu de concert" (així ho diem a classe):
veu sense forçar el coll, sense cridar...
BONA CANTADA!
_________________________________________________________
Dimecres 1 d'abril
Classe
de TERCER
1-Mentre escolteu “LA FADA DE SUCRE” de l’obra el TRENCANOUS
del compositor TXAIKOVSKI, llegiu i seguiu amb el dit, el ritme que va apareixent
al llarg del fragment.
2- Quines figures rítmiques surten en el ritme?
Classe de PRIMER i SEGON
1-Repasseu (i canteu almenys una vegada cada dia) la primera cançó de la CANTATA: aquest vídeo és amb la veu.
2-D'aquí a uns dies us penjaré el vídeo únicament amb la base instrumental (només amb música sense la veu).
Aquesta és la que més haureu de repassar, ja que és l'aprenentatge que hem d'assolir i costa força.
Dijous 26 de març
ESCOLTAR I ENDEVINAR INSTRUMENTS
PRIMER-SEGON-TERCER-
REPTE 1:
Avui toca endevinar aquestes preguntes:
1-Qui balla amb gran entusiasme la música que
escolta?
2-Quants instruments interpreten la música
3-Quins instruments són?
Al final de la pàgina trobareu “publica un comentari a l’entrada”:
poseu REPTE 1; soc la/en_______ i hi escriviu les
vostres respostes.
________________________________________________________________
Dimecres 25 de març
ESCOLTAR MÚSICA I ANAR A CONCERT
PRIMER-SEGON-TERCER-
Set minuts de la millor música, plens de peripècies i curioses lliçons musicals, ja que en un concert mai es menja o es fa soroll amb l'embolcall…
Escoltareu cinc obres de Frederic CHOPIN, d'aquest
gran compositor.
•Polonesa
Heroica
•Fantasia
Impromptu
•Escocesa
•Mazurka
•Scherzo
Dilluns 23 de març
ESCOLTAR MÚSICA I ANAR A CONCERT
PRIMER-SEGON-TERCER-
L'Ethan i en Val estan llestos per a tocar la Marxa Turca de Mozart, però Timmy, Febe i Heidi volen unir-se al xou. Afortunadament, Sammy és allí per a mantenir l'ordre.
La “Marxa turca” de
MOZART és una de les composicions més populars de la música.
Dit amb precisió,
aquesta “marxa” és el tercer moviment de la sonata per a piano num. 11,
que Mozart va compondre sota la forma
d'un rondó.
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________